Nekad Berdan | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,582
Reaction score
-81
Vad är ditt namn i verkligheten? Berdan Tavukcu

Vad heter du på discord? Berdan1213#1967

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2002

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag känner att Forum Mod rollen är något för mig då jag är en sammarbetssam person och gillar att jobba med andra människor i min omgivning och jag gillar att skaffa nya vänner också. Jag vill även kunna hjälpa till att förbättra saker på forumet och visa att jag kan hjälpa till och använda en bra del av mig själv. Jag vill kunna hjälpa till med att göra forumet till en trygg och trevlig plats för alla medlemmar och tillsammans med andra staff kunna samarbeta och komma överens om strategier för hur saker kan förbättras. till exempel om vi får in ett klagomål, att vi då kan hjälpas åt om att förbättra just den grejen eller fixa problemet så att alla blir nöjda. Forum teamet gör redan ett fantastiskt arbete och det är även det som får mig att vilja gå med i forum teamet, jag ser hur bra ni arbetar och hur ni kan utnyttja era kunskaper och då vill jag även kunna vara med och utnyttja mina kunskaper och då kan vi alla tillsammans göra ett forum som aldrig förr. forum teamet har ett grymt samarbeta med varandra och kommer så bra överens om allt. såklart kan det ibland bli lite klurigt med saker och ting och det kan kanske vara svårt att hitta lösningar men tillsammans så är allt möjligt och i slut ändan hittar man alltid en lösning för när en dörr stängs då öppnas en annan.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja för annars kan det förvirra folk eller forum mods så det är viktigt att rätt tråd är i rätt kategori så att man inte blandar ihop dom för då blir det komplicerat. Det kan bli svårt att veta vart man är inne eller vilken kategori en ansökan till exempel kommer till är ska till om den antingen har blivit nekad eller godkänd

Får en ansökan vara kopierad? Nej. En ansökan ska endast vara egen skriven med dina egna ord och din egen historia. Om en ansökan är plagierad nekas den omedelbart. Det finns inga som helst undantag

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Allt är bra tycker jag och fungerar som det ska förutom det här med plagierade ansökningar. Det är såklart inte staff team eller forum modsens fel att plagierade ansökningar kommer in utan att folk i allmänhet är för lata för att skriva egna ansökningar och är den främsta anledningen till att folk inte kan deras jobb eller vet vad dom ska göra alltså att dom inte har någon kunskap om jobbet för att dom just har skickat in plagierade ansökningar vilket är jätte tråkigt för rpn skull men som sagt, inte nån i staff eller forum modsens fel. Jag förstår att det är svårt ibland eller jobbigt att få bort dom har plagierade ansökningarna då det finns folk som faktiskt skriver egna ansökningar men som får vänta längre på svar eftersom att stackars staff teamet behöver egna åt sig tid att få bort alla plagierade ansökningar och det är ett mål för mig om jag lyckas bli forum mod, att få bort alla plagierade ansökningar

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag skulle beskriva det som ett forum med många fantastiska egen skrivna ansökningar till alla möjliga jobb och medlemskaps ansökningar och ett trevligt och bra staff team med ett bra samarbete och en massa bra överenskommelser och gärna en massa tips från alla spelare om hur vi kan förbättra forumet eller någonting dom kanske tycker att vi borde lägga till så som önskemål och en massa annat. Som tidigare nämnt inga plagierade ansökningar utan bara eget skrivet och en allmän bra stämning

Hur ser din aktivitetet ut? Fredag till söndag cirka 6-8 timmar på Unive. Resterande vardagar cirka 2-3 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka