Nekad BenzoA | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BenzoA

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Sportbilar

Vad heter du IRL? Abbe

Hur gammal är du? 19

Hur många timmar har du på Fivem? 150

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är trött på att springa runt och vara arbetslös varannan månad och vill inte tjäna svarta pengar längre så jag vill helst börja tjäna riktiga pengar. Jag är också intresserad av bilar och är en bra affärsman, bra på att prata och förhandla. Är också aktiv mycket och är inne mycket om dagarna, har ofta sett att folk klagar att personal och chefer inte gör sina jobb så jag vill ändra på det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inte så mycket, som sagt har inte varit chef någonstans förut, utan vill köra på påriktigt nu. Jag är snabblärd och tror att jag kommer kunna göra det bra, speciellt när det kommer till bilar som är en av mina större intressen. Eftersom han gjort lite illegala handlingar förut (sålt droger) så är han bra inom affärsmarknaden och blivit en bra förhandlare.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Benzo Ahmedsson är 26 år gammal och pluggat dem 3 senaste åren eftersom han vill börja jobba på riktigt. Han har varit in och ut från olika lager jobb och tjänat svarta pengar då och då. Han vet att han är väldigt streetsmart och snabblärd men valde att skita i det och umgås med vänner vilket gjorde att skolan rann iväg och han blev bara en annan i mängden inom lagerjobb. Han valde att plugga upp sina ämnen i komvux och sedan universitet. Han är nu redo för att börja jobba på bra jobb där han är intresserad av sitt jobb och tjäna bra pengar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag, mellan 5-8 timmar beroende på hur det ser ut. Oftast brukar det vara 6-7 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, jag får testa hitta något annat om inte jag får chefsplatsen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Är inne då och då på topstar.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka