Nekad BenzoA | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BenzoA

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/b3nzo9/

Ditt Hex-ID: 1B33334D3DAAC0

Vad är din discord tagg? arbnorbenzo#6276

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var på meth stället och plockade och knivade en kille för att loota honom. Ett stort misstag av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plockar meth sen knivar jag en kille för att sedan loota honom, jag träffade en kille och undrade om jag ville börja jobba, jag svarar ja. Han ger mig en kniv och sen ger mig uppdrag att gå plocka och koka ihop meth för att sedan ge han allting. Han sa att jag kan kniva folk och loota deras kroppar för att få mer. Han hette Tony jag har hans tele nr också ni kan läsa alla sms. Det var verkligen inte meningen att det skulle bli såhär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag borde aldrig gjort kriminella handlingar utan tillstånd. Jag tänkte inte på det utan bara körde, jag borde verkligen tänk igen och inte gjort det. Jag blev erbjuden ett jobb och jag gjorde det, verkligen mitt ansvar borde tänkt efter istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC i twitter
OOC ingame
Sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte jobbat för tony utan att bara spelat på som vanligt, även haft konsekvenstänk och tänkt efter vad som kan hända om man bryter mot reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid ha konsekvenstänk och inte bryta mot reglerna så som jag gjorde, ett stort misstag av mig..

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka