Nekad Benzo67 | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benzo67

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128032848/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Lilja

Vad är ditt discord namn? Benzo67#4140

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Benzo Andersson, innerst inne är han en trevlig kille men han har ett temprament som han ofta råkar ta ut över andra. Han kommer ifrån Somalia men är uppväxt i förorten Tensta. Han är 22 år gammal. På sin fritid gillar han att spela fotboll med sina polare men även att "hänga" med grabbarna nere vid Torget. Hans mål med livet är att kunna bo i ett fint hus med fler fruar. Han är redo att göra allt i sin makt för att få det som han vill, Han har i nuläget inget jobb men han är desperat efter ett. Vita pengar, gröna pengar, svarta pengar, spelar ingen roll

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bidra till en bättre och seriösare rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ftersom Multistaden är den svenska största och bästa servern och jag har en del poilare som spelar på den

Hur hittade du Multistaden? En vän till mig som Heter Magick Mike

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få hela servern mer seriös och att det är väldigt roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka