Nekad BenZi | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BenZi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: BenZi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350622532/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BenZi

Vad är din discord tagg? BenZi#9120

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: combatlogging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte faktist jag känner att jag inte gjorde något fel heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte upp till sandy från staden och skulle kolla om mitt spel kraschar och det gjorde det så fick jag ban för combat logg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig bna för att jag tycker att jag inte gjorde något fel men jag klandrar inte den som banna mig för vet att staffsen bara gör sitt jobb.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag fick ban en gång för att jag skickade en annan discord server och jag ångrade mig väldigt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske testa om spelet funkar på en drift server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att försöka fixa mitt fivem på en drift server istället. jag blev lite deppig för att jag började köra på Philips server igen efter 1 och en halv månad sedan för att jag har suttit och spelat CSGO. och så ville jag testa köra RP igen så testade jag då igen igår och det va faktist riktigt kul men så började mitt spel att fucka idag. så ber er om en unban!!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka