Nekad Benzemafoxtrot | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benzemafoxtrot

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Khazaal

Vad är ditt discord namn? Badluck13137

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter benzema baker, han är 27 år och har precis flyttat till staden från Irak han flydde hit med sin mamma och sina 2 syskon som kom till staden för 3 år sedan dom senaste 3 åren har Benzema varit kriminell och nu försöker han att hitta en annan riktning och försöker att integrera sig till samhället och tjäna pengar till familjen.

Benzema älskar att spela fotboll som hans pappa som gick bort i kriget där av fick han namnet av sin pappas favorit spelare benzema. Benzema är även en väldigt glad kille som har hamnat lite snett i livet men försöker göra rätt för sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med förutom ett glatt humör och en positiv anda i staden är att fler känner sig välkomna och lär sig reglerna så snabbt som möjligt! Men även en högre jobb rp och även en högre rp på själva servern och kommer ta detta extremt seriöst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte alltid behöver vinna ett scenario. Till exempel om du blir kidnappad så måste du lyssna på instruktioner från kidnapparna. Så du gör i riktiga livet så ska du göra i Unive som jag kommer va med och bidra på.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm(random deathmatch) alltså att man inte kan döda eller slå nån annan utan en giltig bakomliggande anledning, alltså att man inte bara kan gå fram och slå någon eller döda någon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har precis lärt mig spela pc och skaffat min första pc har alltid velat testa på fivem, hade varit kul att få ha kul just i denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka