Nekad Benym3333 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benym3333

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? VA JULIA! Benim#4873

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jerry Uggla, När Jerry var 15 år snodde han och hans kompisar hans pappas volvo 945. Det var Jerry som körde för han hade lärt sig i tidig ålder hur man både kör och har koll på en bil en bil. Efter bara några minuter i bilen bestämde sig Jerry för att testa drifta med bilen. Han lyckades med driften men kom in in ett kurva åt fel håll och voltade med bilen. hans kompisar blev oskadda. Men Jerrys liv hängde på liv och död han åkte snabbt med ambulanshelikopter till sjukhuset. När Jerry ligger på båren i sjukhuset började han att krampa. Sjuksköterskorna visste inte om han kommer överleva. han kom i koma. Han låg i koma i 12 månader. Efter några dagar han vaknat upp från koman kommer hans pappa och berättar att farmor har gått bort. Jerry blir väldigt ledsen. Han kommer då in i en psykisk ohälsa. Han får gå till många psykologer och får hjälp. Nu idag är Jerry 23 år och lever vidare sitt liv med många och snälla kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med 100% seriös rp och ingen lall, enligt mig så är dålig rp korta scenarios, lall, och skitiga scenarios med potential OOC i,jag kommer göra motsatsen mot de sakerna som jag nyss nämde i genom att 1, inte lalla, 2. överdriva scenarios så de blir rolig och proffsigt rp. 3. Ingen ooc in game kommer förre komma i min rp, så min slutsats är att jag kommer bidra med proffsig och seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man inte ska spela bara för att vinna, utan att man spelar för att ha kul, tex: du powergamear medvetet för att vinna ett scenario, säg att en polis har kört in i dig grovt, men bilen funkar ftf, då ska du rpa på att due grovt skadad och inte mår bra, utan du ska inte bara säga aj aj o åka därifrån.

Hur hittade du Unive? Tiktok, vänner och det är ju den största svenska servern som finns

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka