Nekad Benyamin1117 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benyamin1117

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benyamin

Vad är ditt discord namn? Drilla

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Montana 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Start, lojal, bryr sig om pengar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär ska bli den rikaste i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att folket som är med mig kommer få känna på stark lojalitet,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man agerar på ett sätt där motparten går vinnande ur situationen, ofta för att man själv inte kan vinna eller för att minimera sin egen förlust.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism, Smutskastning, Toxicitet, Respekt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och lugn person som tar ansvar och försöker bidra till en bra och seriös roleplay-miljö. Jag har god samarbetsförmåga, kan ta kritik och strävar alltid efter att utvecklas. För mig handlar roleplay om realism, respekt och att skapa roliga och minnesvärda scenarion för alla inblandade, inte bara för mig själv. Jag är aktiv, engagerad och vill vara en positiv del av communityn.

Nekad ansökan
Anledning: Utveckla allt.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka