Bentson | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bentson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Användarnamn: Bentson

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin sandqvist

Vad heter du på discord? Bentson#4021

Ange ditt födelsedatum 5 December 1999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 10-18 ungefär beror på helt vilken dag.

Vad skulle du göra om du blir staff? Det är ett stort ansvar att vara straff så till en början med skulle jag nog analysera hur dom andra Staffsen beter sig. Jag skulle sedan gå vidare och börja ta ansvar och förbättra servern så mycket jag hade kunnat. Som sagt med ett sådant jobb kommer stort ansvar och jag tror jag kan ta de ansvaret. Jag skulle även försöka underlätta för dom andra staffsen så mycket som möjligt. Och sköta arbetet snygg och ordentligt inte tramsa runt osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är väldigt social och inte rädd för att prata alls så på den saken är de inga problem. Jag är väldigt aktiv i servern och jag tror jag hade passat bra eftersom jag tar allt på allvar när folk skriver i ooc att dom blivit vdm/rdm de förstör så mycket för servern när de händer så jag hade vart bra. Och om t.ex. En polare gör fel påverkar inte de mitt val av hur jag ska reagera på situationen. jag är även väldigt bra på att lösa situationer och bearbeta information jag får alltså är jag väldigt snabb lärd och göra ett bra arbeta väldigt fort.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej det har jag inte tyvärr.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvärr inte.

Vad kan du om skripts? Inte allt för mycket men jag är helt med på att lära mig! Tror de kan vara en kul grej att lära sig. och det är alltid användbart senare.

Varför vill du bli staff? För jag vill hjälpa till och bidra till servern vill vara del av något och vill ha nya utmaningar! Känner även själv att jag hade kunnat underlätta för många personer.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på en annan server! :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Japp det förstår jag helt!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka