Accepterad .Benten10. | Ban Överklagan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: steam:11000015857b1d2

Vad är din discord tagg? .01an.

Vem var det som bannade dig? Thedoroo143

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo staffs valde att banna mig pågrund av att jag gjorde något dumt och valde att stoppa en polis och detta är en regel som jag begick och det är copbait det är även en sak till som jag gjorde. staffsen gav mig en till chans att berätta vad som hände och därefter skulle jag inte bli bannad men jag valde att ljuga. jag ber om ursäkt för det och har lärt mig väldigt mycket av det som skett.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sjukan med en polare sedan gick vi lite mot marja lisas och där hoppade jag ut och stoppade en polis jag pratade med polisen osv och sedan blev jag bannad jag hoppade support då staffs bad mig och jag skulle få en chans att förklara mig själv men vad jag gjorde var att ljuga mer och mer och hitta på saker därför blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban då jag gjorde fel och det kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Pwg 5 dar. Har lärt mig av det kommer alltid rpa på mina skador i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunna väldigt mycket då staffs bad mig att erkännna och säga sanningen då hade jag fått en ny chans man jag gjorde annat och ljög. Jag borde heller inte stoppa en polis då det gör man inte heller irl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket av min ban jag fick en ban på 60 dagar staffen sa till mig att jag ska göra en banöverklagan men vad jag gjorde var att jag inte gjorde det och valde istället vänta och ta det lungt jag väntade av ungefär 40 dagar av min ban och sedan tänkte efter noga varför jag gjorde varför talde jag inte sanning för staffen då hade allt varit bra varför stoppade jag ens polisen och gjorde kunde ha gjort mycket annat än att stanna jag borde kanske vara i piren eller annat. Jag har även gjort så att jag tänkt efter hur jag ska se till att det inte händer igen och det är att jag tänker på vad jag ska göra innan jag gör något och att jag ska tänka efter vad jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Det är såhär en banöverklagan ska se ut och väldigt stort gjort av dig att vänta en god tid och reflekterade, ser att du förstått varje fel du gjort och hoppas verkligen att du inte gör om något liknande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka