Accepterad Benta | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benta

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380098005/

Ditt Hex-ID: 110000154a0ebd5

Vad är din discord tagg? pig (kan inte se min tagg)

Vem var det som bannade dig? Sonkiez men nu är han demotad

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: digitalgaugecapture.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ifrån staffsens perspektiv så är det fullt förstårligt att dom bannade mig. Jag hade enligt staffsen cloggat vid ett skott scenario men kan förklara hela situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag som var med ett gäng hade ett skott scenario med cosa nostra. Och då blev jag skjuten bakifrån och dog. Nån stund efter så fick jag upp en gul krasch / exit kod som det stog någon rysk text och sedan reason exiting game. Jag vet inte exakt varför jag fick den men när jag försökte connecta någon minut efter så stog det "det är inte tillåtet att ansluta dubbla gånger" Och då visste jag inte vad jag skulle gö så väntade jag typ 5 minuter och sedan gick ingame. När jag gick ingame spawnade jag senaste och lät cosa nostra ta mitt vapen och göra vad dem vill med mig. Och efter scenariot var över så spelade jag cs efter och då såg jag att jag hade indragna roller och 1 medelande från sonkiez att jag skulle hoppa support men då hade jag redan fått indragna roller och ban. Vi berättade om den gula krasch koden och 320 och sonkiez skulle titta lite längre in i ärendet. 320 har sagt att han varken tror att det var clogg eller en f8 quit och då berättade sonkiez att det bästa jag kan göra är att göra en överklagan och kanske få tillbaka mina roller. Och nu när jag har väntat ut några veckor känner jag att det är dax för att göra en överklagan. Och sen dess har jag inte rpat på en annan server eller nåt liknande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ifrån mitt perspektiv var det en felaktig ban. Men utifrån vad staffsen såg så kan jag till 100% förstå varför dem bannade mig. Och som jag sa tidigare så fick jag upp en gul krasch kod med någon rysk text och så stog det reason exiting. Och i loggsen stog det även att jag logga ur unive utan någon krasch eller nåt liknande men eftersom att jag fick den gula kraschkoden med reason exiting texten så stog det ju samma sak i loggsen vilket som visas när man loggar ut vanligt ur Unive. Och även när jag försökte connecta så stog det du kan inte ansluta dubbla gånger och då behövda jag komma ingame några minuter efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått runt 10 tidigare bans men i ban-medelandet sägs det något med 60 bans. Anledning är att detta är min brorsar gamla dator som jag fick hans discord konto men inte hans steam för att han sålde det. Och min brorsa har tidigare spelat unive med ett antal bans och ni kan också kolla upp mitt hex id ifall ni inte tror mig. Men dem 10 bansen som jag har har jag tagit lärdom utav och det var sånna saker som suntförnuft osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Innan jag fick den gula krasch koden så fanns det inget att göra annorlunda men efter så fanns det. Istället för att sitta och vänta till man kan gå in kan man tagga cosa nostra eller kontakta bossen i pm om att man krascha och inte kommer in vilket min vän som känner bossen gjorde. Och mer än så tror jag det inte finns att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att alltid kontakta motpartnern i ett scenario om jag har kraschat eller inte kommer in eller att kontakta staff

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka