Nekad Benta | Ban Överklagan [Anbeza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benta

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380098005/

Ditt Hex-ID: 110000154a0ebd5

Vad är din discord tagg? Tuttalino

Vem var det som bannade dig? anbeza

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Inkompetent, Clogg (står requesting authencation ticket när jag försöker gå in och ta bild)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag erkänner att jag begick ett fel genom att utföra combat logging på er server. Jag inser nu att detta beteende är oacceptabelt och strider mot reglerna för en roleplay-server. Jag inser att mina handlingar kan ha förstört spelupplevelsen för andra spelare och jag ber om ursäkt för detta. Det var aldrig min avsikt att förstöra för någon eller bryta mot reglerna. Jag är medveten om att mitt beteende kan ha varit en av anledningarna till att jag blev bannad från servern. Jag inser att staffs ansvar är att upprätthålla reglerna och se till att spelupplevelsen för alla spelare är rättvis och underhållande. Jag respekterar deras beslut att bestraffa mig för mitt felaktiga beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i passagerar sätet där bak i en bil och hade tabbat ur och kollat youtube. Och när jag tabbade ur så trodde jag att föraren krascha och då så quitade jag. Anledningen varför jag inte visste vad som hände var för att jag tabbade ur och tittade youtube medans vi satt deffade. Och när jag väl trodde att han krascha så loggade jag eftersom att jag laggaded extremt mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad runt 15 gånger nu och då är det inga grova bans, i banmedelandet står det att jag har fler bans men som sagt så har jag berättat att detta är min brors gamla dator som jag spelar på då han rpade på unive innan och blev bannad ett antal gånger i ett annat steam konto som han har sålt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade haft möjligheten att göra om händelserna skulle jag definitivt ha agerat annorlunda. Jag skulle ha tagit mig tiden att tänka igenom situationen och söka alternativa lösningar. Jag skulle ha kommunicerat med de involverade spelarna och försökt att lösa konflikten på ett rättvist sätt, istället för att logga ut och undvika ansvar. Jag har lärt mig av mitt misstag och jag lovar att inte upprepa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit till mig av detta misstag och lovar att inte upprepa det. Jag är redo att lära mig av mina fel och bli en bättre spelare och medlem av communityn. Jag är angelägen om att återvända till servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Det verkar som att du har brutit mot samma regelbrott tidigare och även försökt undvika situationer där du inte har övertaget. Därför kommer bannen stå kvar i några dagar till så att du verkligen förstår "vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?".:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka