Accepterad Benta | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benta

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380098005/

Ditt Hex-ID: 110000154a0ebd5

Vad är din discord tagg? tutten (discord id 493133137149296642)

Vem var det som bannade dig? ingen aning kunde inte komma in på min dc

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-02 022052.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var hackad och hackearen skickade ut massor utav saker fick jag höra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mitt dc var hackat och dom bannade det eftersom att hackaren skickade ut filer fick jag höra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått runt 11 tidigare bans men i ban-medelandet sägs det något med 62 bans. Anledning är att detta är min brorsas gamla dator som jag fick hans discord konto men inte hans steam för att han sålde det. Och min brorsa har tidigare spelat unive med ett antal bans och ni kan också kolla upp mitt hex id ifall ni inte tror mig. Men dem 10 bansen som jag har har jag tagit lärdom utav och det var sånna saker som suntförnuft osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sätta på 2FA som jag gjorde direkt när jag fick tbx det och se till att inte ladda ner okända filer eller trycka på okända länkar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att sätta på 2fa och att alltid se till en extra gång vad jag går in på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka