Accepterad bensin | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bensin

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? _Noah_

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2006

Berätta om din karaktär. Vladmir vingård 27 år gammal. Vladmir kommer från Serbien där han levde i svår fattigdom och svält. Vladmir fick chansen en dag att flyta till unive då bättre förutsättningar var en anledning till flytten. tyvärr behövde Vladmir lämna kvar delar av familjen och vänner i Serbeien så Vladmir får lite panik attacker här och där. Men Vladmirs främsta intresse är snabba, coola bilar som han kan köra runt i stan och ute i landsbygden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bara hög kvalitets RP genom att låta Vladmirs historia skena igenom och reflektera på andra medmänniskor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall jag skulle råka köra på någon så ska jag till exempel stanna och ta dem till sjukhuset ifall det finns ett behov av det för att underlätta/göra det roligare för den spelaren. Jag ska bara inte lämna dem döda på marken.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. VDM= Jag ska inte använda mitt fordon för att döda/skada andra utan en giltig orsak . FEARRP= Innebär att jag till exempel inte skulle värna för mitt liv. Alltså ifall någon rånar mig med en pistol så ska jag vara rädd. COPBAIT= Försöka att få polisens uppmerksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat i ungefär en månad på unive men det är bara de

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har inget mer att berätta

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka