Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths Motorcenter Chef
Vad heter du IRL? Anes isic
Vad heter du på discord? beno#9024
Hur gammal är du? 19 år är ja gammal född 2003
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat ganska länge på unive nästan ett år då jag och min lillebror har spelat på den bästa serven i sverige
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? kommer ge allt ja kan för att företaget ska vara bäst i stan och bemöta alla folk som är runt mig bra på ett bra sätt sen så kommer ja utveckla mig på att ta interjuver med folk
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? kan nästan allt då ja har varit chef på en annan stad kan allt inom försäljning
Hur ofta kommer du vara inne? hela tiden då ja spelar jätte mycket
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja detklart ja skulle för ja älskar denna serven
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja det har jag
Vad heter du IRL? Anes isic
Vad heter du på discord? beno#9024
Hur gammal är du? 19 år är ja gammal född 2003
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat ganska länge på unive nästan ett år då jag och min lillebror har spelat på den bästa serven i sverige
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? kommer ge allt ja kan för att företaget ska vara bäst i stan och bemöta alla folk som är runt mig bra på ett bra sätt sen så kommer ja utveckla mig på att ta interjuver med folk
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? kan nästan allt då ja har varit chef på en annan stad kan allt inom försäljning
Hur ofta kommer du vara inne? hela tiden då ja spelar jätte mycket
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja detklart ja skulle för ja älskar denna serven
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja det har jag