Nekad Bennythextreme | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ʙĘŊɹ1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? .benjithegoat

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Benji Taylor är 19 år gammal och har haft en väldigt tuff barndom hans mamma jobbade som sjuksköterska och hans pappa jobbade som byggare. Benjis mamma dog i en skjutning när Benji Taylor var 12 år gammal.

Benji Taylor har skaffat sig körkort och köpt en Opel och en Toyota.

Benji Taylor har en kompis som heter Jonathan och en kompis som heter Carlos.

Benji Taylor jobbar som byggare.

Benji Taylor har inte så jättemycket pengar just nu för han slösade dom på motorcykel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket hög rp och väldigt bra kvalitet för jag har redan erfarenhet från innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill ställa för motpartens vinst och för min scenario men jag vill ändå att det ska vara jämt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM- betyder att man inte får döda personer utan någon anledning. FEARRP- betyder att man inte ska värna om sitt liv. COPBAIT- betyder att man försöker få polisens uppmärksamhet. VDM- betyder att man köra på någon för att döda den eller skada den utan nån anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive superlänge och jag vet hur allting funkar plus jag har erfarenhet från innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag har väldigt hög

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? .benjithegoat

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Benji Taylor är 19 år gammal och har haft en väldigt tuff barndom hans mamma jobbade som sjuksköterska och hans pappa jobbade som byggare. Benjis mamma dog i en skjutning när Benji Taylor var 12 år gammal.

Benji Taylor har skaffat sig körkort och köpt en Opel och en Toyota.

Benji Taylor har en kompis som heter Jonathan och en kompis som heter Carlos.

Benji Taylor jobbar som byggare.

Benji Taylor har inte så jättemycket pengar just nu för han slösade dom på motorcykel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket hög rp och väldigt bra kvalitet för jag har redan erfarenhet från innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill ställa för motpartens vinst och för min scenario men jag vill ändå att det ska vara jämt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM- betyder att man inte får döda personer utan någon anledning. FEARRP- betyder att man inte ska värna om sitt liv. COPBAIT- betyder att man försöker få polisens uppmärksamhet. VDM- betyder att man köra på någon för att döda den eller skada den utan nån anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive superlänge och jag vet hur allting funkar plus jag har erfarenhet från innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag har väldigt hög kvalitet som rp spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka