Accepterad bennyho | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bennyho

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198113000872/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? bennyho#2922

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Hans namn är Krister Karlsson. Han var en riktig datornörd när han var tonåring. Spelade mycket gameboy och nintendo 64-bit, World of Warcraft det som kom före Classic, Return to castle Wolfenstein, Aion, Battelfield heroes. Han var grymt duktig på det också, både rollspel och skjutspel. Under de åren fick han ofta höra ”spela inte så mycket datorspel, du kommer ångra dig när du är äldre”. Men han kan ärligt säga att under högstadiet och gymnasiet när han spelade som mest så hade han jättekul! Hans bästa vänner pratade mycket om att de ville bli poliser och så vidare men det intresset fanns inte då. På helgerna var det bästa att gå in på spelet. Ibland träffades man på riktigt också och byggde kojor osv.Han ångrar ingenting av alla dygn han ”spelat bort på spel”. Det var en riktigt rolig tid och han fick både minnen och vänner för livet. Dessutom lärde han sig bra engelska och även spanska under dessa år.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att jag själv är en väldigt mogen rp-spelare. Och jag vill med andra spelare tillsammans hålla en bra och fair rp-nivå! Jag har tidigare fått bra omdömen på andra servrar och de ville väldigt gärna ha mig kvar i poliskåren. Men jag tog mig i kragen tillslut och lämnade trots en jävligt bra kamratanda på jobbet! Och jag söker nu in till UNIVE för att jag är ute efter mer spelare, vilket medför mer scenarion, alltså mer arbete och utmaning. Jag ställer en väldigt hög press på mig själv när det gäller att göra rätt och göra enligt lagen! så jag tror att jag skulle smälta in som smör hos Poliserna inne på eran server!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar vara mycket mer livlig än förra som jag spelade på! och vad jag har sett igenom discord så verkar ni ha ett väldigt schysst och enkelt system! Och jag har ungefär 4-5 vänner som också har hoppat över till Unive och jag har fått veta genom dom vilken otrolig server det är till skillnad från den förra. Och återigen det där med en bra rollspelare. Jag gillar att hjälpa folk i verkligheten också och är väldigt omtänksam, jag bemöter alla med respekt oavsett hur dom beter sig. Med andra ord, jag visar oftast att jag är den bättre i sånna fall!

Hur hittade du Unive? Jag bläddrade inne på Fivems serverlist

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att konstant bli bättre inom området "rp" och se till att både jag själv och alla andra visar respekt gentemot varandra, oavsett vilken bakgrund och vilket land de kommer ifrån! Jag vill också bli en ännu bättre polis, för att kunna hålla staden trygg och motverka kriminaliteten i staden! Eftersom det är fler folk på denna server så kommer det innebära att jag får en kopiöst större chans att förbättra mig för varje sekund inom rp:n när jag sitter vid datorn! RP är nåt jag brinner för!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har tagit ett break nu, Men spelade tidigare som Polis på KLRP och Bryggeriet RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka