Accepterad BennyBlue | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BennyBlue

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Lindroos

Vad är ditt discord namn? TizzlA

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Benny Blå

Benny Blå växte upp i en trång lägenhet i en av förort. Hans uppväxt präglades av kaos och osäkerhet, med en far som ofta var frånvarande och en mor som kämpade med sin egen depression. Benny lärde sig tidigt att klara sig själv, och när han upptäckte droger som tonåring blev de en flykt från verkligheten. Snart blev de även en del av hans vardag.

Åren gick och Bennys liv blev alltmer destruktivt. Han förlorade vänner, jobb och kontakten med sin familj. En dag nådde han botten, när han vaknade upp ensam på en parkbänk utan att minnas hur han hamnat där. Det var i det ögonblicket han insåg att han måste förändra sitt liv.

Benny bestämde sig för att söka hjälp och checkade in på ett rehabiliteringscenter. De första veckorna var tuffa, fyllda med abstinens och ångest, men han kämpade på. Under tiden på centret träffade han andra som hade varit i liknande situationer, och deras historier gav honom hopp och motivation att fortsätta.

Benny satsar nu på att räta upp sitt liv genom att flytta till en annan stad men jagas ständigt av sitt förflutna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Positivitet och strävan efter utveckling tillsammans med serverns takt då jag egentligen inte har någon tidigare RP erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag förstår det, innebär det att man agerar så att båda parterna kan vinna. Men också att man kan "offra sig" för den andra karaktären.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, några exempel är RDM (No Random Deathmatch), VDM,(No Veichle Deathmatch) Metagameing, FailRP och NLR (New Life Rule)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, inte mer än att jag jobbar som säljare IRL och rollspelar inom ubildningar för att utvecklas haha.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen, seriös och positiv. Bättre på att prata än att skriva.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka