Nekad BennyB | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BennyB

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
30
Användarnamn: BennyB

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Ernesto aleman

Hur gammal är du? 26

Hur många timmar har du på Fivem? 4 dagar plus lite mer

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Just nu är jag erfaren Falck arbetare, och jag känner att jag skulle kunna göra ett mycket bättre jobb inom just Falck, få det lite mer struktur på hela Falck, Se till att alla anställda har det bra, samt att vi kan få komma in i lite scenarion, samt att jag känner mig redo för en utmaning som chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Falck erfaren, har jobbat nu i 4 dagar som Falck och gjort utmärkta jobb

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Benny Bergman, han flyttade från Stockholm till denna nya stad efter att ha pluggat i 5 år på högskola inom juridik och journalist, hans dröm är att bli polis, men han kände att han ville testa på något nytt, och då fick han jobb som Falck, så timmar blev dagar och dagar blev snart månader, och han kände att han kanske skulle satsa på bilmekaniker, så då tänkte han köra 2 år inom mekaniker och se om han kunde bli chef någon dag och kunna styra ett eget team. Som sagt hans dröm är att bli polis och han är bara 26 år så vid 30 tänkte han söka tillbaka till polis, han är en trevlig rolig kille som gillar att sjunga han bemöter alla med respekt och visar respekt, sunt och förnuft,

Hur ofta kommer du vara inne? Helgerna är jag inne nästan hela tiden vardagar kommer jag in mellan 17.00-23.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det klart jag kommer bästa servern jag har kört på just nu, dock lite jobbigt när vi inte kan låsa våra Falck bilar men det ska jag lägga upp på fordon förslag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Falck chef finns redan!

Tack för din ansökan!
Men den kommer att nekas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka