BennyB | Chef-jobb ansökan [Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BennyB

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
30
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Ernesto

Hur gammal är du? 27

Hur många timmar har du på Fivem? 800+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Man skulle säga att sen jag började med fivem seriöst, så gick jag till poliskåren under ledning av Mikael lolsson, man skulle säga att jag har varit här nästan 6 decennium har sett poliskåren fallit och hjälpt byggt upp polis kåren och jag tycker att en polis kåren skall ha någon som kan ta beslut vet hur man hanterar sakerna inom polis kåren. Jag tror jag är en bit av pusslet för en lyckad poliskår inom Multistaden. Att vara rikspolischef krävs ledarskap,energi,och det många inte tänker på framtiden. Sen har jag sett folk skriva 1000+ ord men i slut av allt så har alla dessa ord inte stämt. Så jag kommer fatta mig riktigt kort. Krävs inte 1000+ ord. Det som krävs är energi styrka och vilja att utföra ett sådan jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är full utbildad inom jobbet kan allt! Har gått från aspirant hela vägen till biträdande. Till piket och Säpo ansvarig till utbildningsbefäl. Man kan säga att jag har varit med poliskåren i 6 decennium.

Berskiv din karaktär? Benny Bergman 27 år har varit inom poliskåren sen han var 20 år.
Han är utbildad inom sjukvårdare och har drivit ett bolag av sidan av medans han pluggade till polis och sjukvårdare.
Iq 200
Benny Bergman ser aldrig negativt på sakerna han ser möjligheter istället.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 19.00-00.00
Tisdag: 19.00-00.00
Onsdag: 19.00-00.00
Torsdag: 13:00 - 01:00
Fredag: 13:00 - 02:00
Lördag: hela Dan
Söndag: hela Dan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle söka till staff igen och bli SR.ADMIN igen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Lycka till att bli det. Anders är nog dock chef nu. Men bra ansökan!

-rep på dig @FFS_MATE då 95% av alla som har skrivit 1000+ ord har misslyckats som chefer.

Och @Dansken ja och vad hände sist när han var det? Precis exakt

-rep på dig @FFS_MATE då 95% av alla som har skrivit 1000+ ord har misslyckats som chefer.

Och @Dansken ja och vad hände sist när han var det? Precis exakt
Tycker att du var en bra chef och jag tycker du var en jätte bra chef när du var det. Fick alldrig se när Anders var det. Bra ansökna och lycka till muntligt! Du kanske ska ta med bullen igen =)

Tillbaka