Accepterad BennyB | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BennyB

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
30
Användarnamn: BennyB

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regions chef inom sjukvården

Vad heter du IRL? Ernesto

Hur gammal är du? 26

Hur många timmar har du på Fivem? 400 mer eller mindre

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag kan yrket extrem mycket, jag skulle bli en bra chef på sjukvården då jag skulle se till att det finns personal dygnet runt samt att mina personal får de utbildningar samt det dom vill ha, sen hade jag gett medborgarna 10/10 vård varje gång, mitt måtte är medborgarna, tjänstemän, och anställda mår bra har roligt och gör sitt jobb, sen har jag gått hela vägen på sjukvården från receptionist till överläkare, kan sjukt mycket om vården samt att jag har många planer för vården.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag receptionist, undersköterska, sjukvårdare , läkare och överläkare samt psykologi. Sen har varit chef på Falck innan jag lämnade för jobba på sjukvården

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Benny Bergman 26 år flyttade från en liten stad som heter Sundsvall till multistaden, han började med att arbeta som Falck ( bil mekaniker ) och kom hela vägen till biträdande chef , innan han tappade motivationen då hans dröm är att vara polis eller sjukvården, han vill så mycket och en chefs roll skulle vara hans dröm, han är sjukt kunnig inom vården man skulle kanske säga att han är expert, hans familj finns inte kvar längre dom är borta, så han är ensam barn med ett stort arv, på fritiden gillar han att planera jobb hänga med kompisar och åka och träna, sen köpa bilar gillar han med.

Hur ofta kommer du vara inne? Mån-onsdag: 19:00-01:00
Torsdag: 13:00- 02:00
Helg: 10:00-03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja! Absolut det skulle jag!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka