Nekad BennyB | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BennyB

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
30
Användarnamn: BennyB

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef över Marja Lisas Bil Motor AB

Vad heter du IRL? Ernesto aleman

Hur gammal är du? 26

Hur många timmar har du på Fivem? 60 eller mer

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är en person som är kunnig inom Chef rollen, kunning inom hur man driver ett företag samt tar hand om ekonomi och sina anställda, Jag är kunning inom bil marknaden kan dom flesta typerna av bilarna,Jag vet hur jag ska behandla mina anställda och hur jag ska ta emot ansökningar till företaget. Varför jag vill ha jobbet är för jag ser detta som en extrem rolig och svår uppgift och jag gillar hårda utmaningar, och brinner för försäljning av bilar och kunna ge kunderna det dom söker.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har bil kunskaper, och företag kunskaper samt ekonomiska kunskaper, och chef kunnig inom begrepp CHEF att styra och ställa anställda och visa vad vi erbjuder samt hur vi bemöter kunderna

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Benny Bergman 26 år Gammal kommer från Stockholm efter ha studerat juridik och journalist, Hans familj bor kvar i stockholm han pappa jobbar inom polis/ militär. hans dröm är att kunna bli polis en dag, och han har ansökt till polis och hoppas på det bästa, men han är sugen på jobba med något annat efter allt pluggande.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka