Nekad BennyB | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BennyB

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
30
Användarnamn: BennyB

Vad är ditt namn i verkligheten? Ernesto Aleman

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 1994

Vad heter du på discord? Bennyb#6156

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen augusti 2020 tror jag

Hur många timmar har du på Multistaden? 800+

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag är väldig kunnig inom roleplay, Jag förstår grunden till vad roleplay består av.
Att kunna göra olika scenario som är roliga för alla, Det som jag ser är viktigt ingen rp är man inte ska rpa för att vinna eller förlora det handlar mer om. Göra något tillsammans oavsett om man nu skulle vinna eller förlora.
Tekniskt sett är vi alla vänner oavsett om ena är kriminell och den andra Falck,polis,räddningstjänst
Så man ska aldrig se ner på ett scenario man ska ta in scenariot och tänka mer ja det var roligt, och bli taggad på göra en ännu bättre scenario till nästa gång.
Man måste reflektera mycket på vad hade du gjort i verkliga livet för du utespelar dig från verkliga livet. Att inte ta genvägar och göra det korrekt. Kommer jag kunna bidra med många fler roligare scenarion.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Om jag har förstått frågan rätt. Så hade jag Skillt mina karaktär på så sett att jag har en som heter Britt Mari receptionist på Gunillas och min nuvarande Benny Bergman Kommisarie hos polismyndigheten och Gruppchef inom piketen och Säpo ( Nationella insatsstyrkan )

Sen det som händer på en karaktär stannar på den karaktären och vad som händer hos den andra karaktären stannar hos den karaktären.
Så nu skulle det hända något dåligt hos Britt Mari skulle jag inte använda det på min andra karaktär Benny Bergman på så sett skulle jag skilja på karaktärerna via min perspektiv.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag är kunnig inom är roleplay, förstår innebäret rp och kan skapa roliga scenarion samt bidra med många roliga scenario inom olika yrken.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För att kunna bidra med med scenarion inom olika jobb samtidigt som jag har mitt main karaktär.
Se och utveckla andra spelare inom olika jobb.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, 2 felaktiga vad jag känner till

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Idol, fortkörning med en Falck bil,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Jag är 27 år har 2 barn flicka pojke, är ömsesidig, gillar att prata och diskutera om olika saker, och lägger så mycket tid jag kan på multistaden såklart måste man ta hänsyn till frugan och barnen, men tycker jag har en bra balans med familj och multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka