Nekad benny420 | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

benny420

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798015945/

Vad är ditt namn i verkligheten? calle helsinger

Vad är ditt discord namn? calle_balle#2308

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär födes rik och bodde mitt i stan i en av de dyraste lägenheterna men vid ung ålder så dog mina föräldrar så jag hamnade PÅ gatan och ett gäng tog upp mig och gjorde mig till deras spring pojke vid 8års ålder och var det tills jag var 14. nu när jag har växt upp och nyss blivit 25 så vill jag gå med i ett gäng eller starta ett eget så jag kan ge mer personer det jag fick genom att vara med i ett gäng. för mig är inte ett gäng en grupp som åker runt och rånar och dödar folk, för mig är det som en familj som skyddar varandra och hjälper varandra . jag brinner verkligen för att få ungar från gatan och in i gäng så de kan få den familjen och de skydd de aldrig haft.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer starta eller gå med i ett gäng och det gör att jag kommer bidra med pengar till unive servern och göra så man kan förbättra och hålla servern igång.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är mycket rp

Hur hittade du Unive? mina vänner rekommenderade unive till mig för dem visste att jag verkligen gillar rp och unive är verkligen en av det bästa rp servrarna på five m

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att bli bättre på att rollspela och gå med i ett gäng.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att starta eller gå med i ett gäng och rollspela så mycket så möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara unive, jag har testat andra servrar men unive är den ända jag har fastnat för.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka