Accepterad benny03 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benny03

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin axelsson

Vad är ditt discord namn? ove03

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alban andersson och är född 1990-08-30 och om jag ska berätta lite kort om han så har han haft en svår upp växt där hans mamma och pappa lämnade honom när han va liten och den senaste tiden har han fått flytta runt till olika hem och försöka bli uppfostrad av dom men de har inte gått hela vägen med de han började med dåliga saker på gatorna med sina grabbar började med droger hamnade oftast i mycket slagsmål de va mycket trubbel han va med i och vad han har för känslor för folk har har känslor för folk som behandlar han bra och tar väl om han och inte är uppkäftiga mot han, hans intressen har blivit nu mer mot de kriminella livet eftersom allt de som har hänt i hans liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra med mycket bra rp om man tänker på min ålder så är jag en väldigt seriöst rp spelare som vill rp roligt och så kommer jag kunna hjälpa till andra personer i staden/servern att bli bättre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att man inte ska vinna ett scenario själv för att vinna du ska göra de scenariot så att alla har de kul och roligt så inte bara 1 vinner på de

Hur hittade du Unive? jag hittade den på media och även min kompisar bjöd in mig och tyckte jag borde va här och spela för jag vet rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka