Accepterad Benny Kosko | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kosko

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar forsberg

Vad är ditt discord namn? oskarforre

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Larsson 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, glas, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hugo växte upp i en ekonomiskt utsatt familj där han redan i tidig ålder tvingades ta ansvar och hjälpa till att försörja familjen genom olika jobb. Uppväxten var tuff och lärde honom disciplin ansvar och vikten av att stå upp för andra. Under sin uppväxt bevittnade han mycket orättvisor i sitt närområde vilket väckte hans vilja att skapa trygghet och rättvisa. Hugos största dröm har alltid varit att bli polis inte för makt eller status utan för att kunna göra skillnad och skydda människor som befinner sig i utsatta situationer. Hans mål är att arbeta hårt utvecklas inom yrket och bygga förtroende hos samhället genom ärlighet lojalitet och respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och respektfull RP där jag följer reglerna och sätter rollspel före vinning. Jag är ansvarstagande lyhörd mot andra och vill skapa bra RP för alla på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du inte alltid försöker vinna själv utan att du ibland låter den andra parten lyckas om det leder till bättre och mer realistiskt rollspel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Alltid vissa respekt och aldrig kränka eller säga nedvärderande saker, om du är med i ett gäng så ska du hålla dig till gängets regler

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror många kommer uppskata min karaktär eftersom han kan bjuda på skratt :)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka