Nekad Benny Kosko | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kosko

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? olof forsberg

Vad är ditt discord namn? oforsberg1

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: benny kasko 57

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? förvirrad konflikträdd humörsvängningar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: benny har haft det tufft med livet och vill nu bara ta det lugnt men problemet är att han har ont om pengar så han behöver skaffa sig en inkomstkälla

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett underhållande samtal och ett och annat skratt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska tillåta andra polis tillexempel aristera och göra sitt arbete utan att jag gör motstånd

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig gjort det, jag är lagens man ;}

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att döda en annan spelare utan anledning är förbjudet, man måste spela som i verkligheten alltså värdesätta sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget speciellt, hoppas jag får vara med bara :)

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du ska även ha utvecklat följande:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - utveckla mer

Vad kan du bidra med till serverns RP? - förklara vad du menar med underhållande samtal? Hur ska du göra detta?

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

juste min bror heter oskar så min dc är oskarforre, han hade ett barn som gick bort i tidig ålder vilket gjorde han deprimerad i 26 års ålder. han blev lurad av sin fru på alla sina pengar så han är totalt noll på kontot, men då måste man jobba men problemet är att han är trött och latt så han vill egentligen bara ta det lugnt. underhållande samtal menar jag med min personlighet förvirrad och humörsvägningar så kan han nog vara ganska underållande att prata med

Det är för att vi ska kunna säkerställa att du kan de grundläggande reglerna som vi har både i servern och på discord/forumet. Så vi inte tar in person som inte kan något alls.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka