Nekad Benny Kenny | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150415149/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? erikggg#8590

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Kenny och han är nu 21 år gammal. Han har en mamma från Sverige och en pappa från Honduras. När han var liten så stred han inte bara för de bra betygen i skolan utan han stred även för att få pengar in till familjen. Lärarna gav Benny mycket beröm i skolan och han fick även mycket beröm utav sina föräldrar, men sen fanns det en annan sida utav Benny. Han höll på med mycket dåliga saker för att försörja sin familj, han snattade mycket mat och annat från butiker för att han ville att hans föräldrar skulle spara sina pengar. Detta var inget som hans föräldrar visste om utan de brukade undra var allting kom från som de inte hade köpt. Han gjorde mycket själv eftersom att han hade inga kompisar. När han var 15 år gammal så hade han sett en film när ett rån utfördes på en juvelbutik. Det var sensommar och han tänkte att han skulle råna en strandbar eftersom att de hade tjänat ihop massa pengar under sommaren. Men nån timme efter fick han höra att hans föräldrar dött i en hemsk olycka, Benny Blev deprimerad av olyckan och han tvingades bo hos ett fosterhem tills han blev myndig, Efter några år när han blev myndig bestämde han sig att ta tag i sitt liv och börja jobba på en bilfirma. Han blev gladare och skaffade mer vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ni ska välja mig eftersom jag är en väldigt seriös rollspelare som inte spelar för att skaffa pengar och bli stor. Jag spelar eftersom jag vill skapa roliga scenarion som inte alltid måste sluta i min vinst. Jag tycker även att ni ska välja mig eftersom jag har väldigt mycket erfarenhet utav rollspelande och jag har kollat på flera tusen timmar rollspelande så jag vet hur man ska bete sig. Jag tycker även att ni ska välja mig eftersom jag kommer vara en väldigt aktiv spelare som kommer spela varje dag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli Whitelistad på denna server för att jag vill ha ett riktigt roligt jobb, Jag vill försöka leva som i verkligheten. Jag tänker spela roleplays seriöst. Jag gillar verkligen den här servern, Jag vill bli medlem på denna server för att jag vill ha ett riktigt roligt jobb, Jag vill försöka leva som i verkligheten. Jag tänker spela roleplays seriöst. Jag gillar verkligen den här servern, Jag vill vara med om roliga scenarion och utveckla servern! För mig är det just hur folk behandlar en och på unive har jag märk att stort sätt är alla snälla mot en så det är därför jag har fastnat för unive.

Hur hittade du Unive? Jag fick mycket tips från kompisar sedan har jag också sätt highlights från youtube, Det såg då kul ut som det destoum var .Ja hittade denna server genom Twitch såg att vissa folk livestreama när dom körde o blev nyfiken. När jag såg five m så verkade den servern helt enkelt väldigt bra och jag testade och tyckte det var väldigt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med min karaktär är att ha kul och att skaffa vänner och bekanta i rp:et, har även som mitt mål att skapa bra och igenomtänkta scenarion. Kunnna bidra med rp nivå, som mål med mitt rollspel har jag att jag ska komma så långt att jag jobbat hela livet och blivit framgångsrik o har allt jag drömt om att ha hela livet. Mitt mål med mitt rollspelande är att utveckla den så mycket som möjligt göra det roligt för alla och även tänka på alla regler när maan rpar, ett tips är att tänka steget före skulle du verkligen göra det här i verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill jobba med bilar så ska försöka få ett jobb och klättra inom en bilfirma. Det har alltid varit mitt intresse att jobba där, Vissa kanske rpar för pengar eller makt men jag rpar för roliga scenarion, Många kanske tänker det är dåligt att förlora scenarion men för mig är det bara en lärdom. Sedan vill jag att folk ska kunna lita på mig och vara aktiv på jobbet. Jag vill jobba på saras och sälja bilar där jag har stort intresse för bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu ingen därför så skulle ja vilja bli whitelistad på denna så ja kan satsa mycket på denna server o kommer va aktiv rätt så mycket på denna om ja blir whitelistad eller inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka