Accepterad Benny Kenny | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150415149/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? erikggg#8590

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en svensk man, med dialekt. han är väldigt bestämd av sig, vill att allt ska vara på hans sätt. Han heter då Benny Kenny han är 21år. Gillar kampsport och bilar. Benny är väldigt hård av sig gråter sällan av sig. Benny har ingen familj, hans familj blev dödade av en utlänsk mördare. Bennys upväxt var vädigt dålig hans pappa var alkolist och hans mamma slog han oftast. Benny lever ensam i en lägenhet. Hans dröm resa är att åka till Las vegas, han har alltid önskat att få åka ditt, enda sens han va ett barn. Leifs positiva saker är att han är väldigt snäll och vill alltid försöka hjälpa till. Men om någon gör något mot han är han inte lika snäll mot den personen. Bennys favorit rätt är kebab rulle och kött och potatis. På fritiden gillar han att vara på krogen och dricka öl med sina vänner.
Syftet med min karaktär är att den ska vara rolig och hjälp sam.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att det värkar som en väldigt rolig server det är en bra RP nivå på servern det är gött folk att spela med. Har även hört att det är bra staffs här också. Har många vänner som spelar här så hade varit roligt att få spela med dom, Vill ha så hög rp nivå som möjligt och skulle desutom vilja utveckla rp nivån.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli Whitelistad på denna server för att jag vill ha ett riktigt roligt jobb, Jag vill försöka leva som i verkligheten. Jag tänker spela roleplays seriöst.Jag gillar verkligen den här servern,

Hur hittade du Unive? Jag fick mycket tips från kompisar sedan har jag också sätt highlights från youtube, Det såg då kul ut som det destoum var .Ja hittade denna server genom Twitch såg att vissa folk livestreama när dom körde o blev nyfiken

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla rp nivån och att ha så hög rp nivå som möjligt, Att äga en egen butik där jag säljer bilar skulle vara väldigt kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ge dem hög rp nivå och hjälpa servern bli bättre, Att min rp nivå blir ännu högre vad den är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu ingen därför så skulle ja vilja bli whitelistad på denna så ja kan satsa mycket på denna server o kommer va aktiv rätt så mycket på denna om ja blir whitelistad eller inte
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top