Nekad Benny Kenny | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150415149/

Ditt Hex-ID: 11000010b55732d

Vad är din discord tagg? erikggg#8590

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bug abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De trodde antagligen att jag gjorde den där buggen där man kan gå genom väggen, Men var så att jag använde emoten luta mott vägen eller vad den heter fast jag lutade bara mott vägen för jag prata med min kompis och det skulle se realistiskt ut. Bara för för att höja rp nivån, Dock tycker jag att det inte borde vara permaban då det var en olyckshändelse fast tycker det är väldigt högt straff för ett sådant olyckshändelse men det kan ju inte han veta. trodde att sådant straff skulle vara i en kortare period, Jag har sett att andra folk blev bannade för sådant fast det varade inte i en sådan lång period men men.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbar på marja lisas där jag var erfaren och hade ansökt om att bli chef på saras, Jag hade presic avslutat mitt jobb skift, Jag var väldigt trött och orkade inte jobba så mycket mer sedan kom min kompis och vi hälsade sedan började vi snacka så jag använde mig av den där emote när man lutar mott något, jag lutade mig mott vägen för att det skulle se realiskt ut, Efter en stund när vi hade pratat om det vi hade varit med om och vi tänkte dra till piren för det var en bil jag var väldigt sugen som jag hade letat efter väldigt länge. Så jag tryckte x för att emoten skulle återställas, . Så jag tryckte på x för att avsluta emoten men efter så buggade jag genom vägen och sedan så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle säga att det var en felaktig bann fast han skulle inte precis kunna förstå att det var en bugg, jag tänkte göra siutaionen så realistisk som möjligt och så att det blir en bättre rp nivå. Det var en felaktig bann för att det var absoulut inte med mening men det kunde staff inte kunna veta. Skulle Kunna använda en annan emote eller något sådant! Skulle kunna göra att det inte från hans sida sida skulle se ut som jag bug abuseade att på något sät att det inte skulle se ut så!

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror att det var sex, Den första var för fail rp men jag var rätt så ny och inte så erfaren, Andra var att jag råka prata när jag låg död fast den varade bara i en timme. Samma med den tredje bann en fast kommer inte ihåg vad jag hade blivit bannad för. Den fjärde var att jag hade spammat i twitter när det lagade för mig och efter en stund kom allt up direkt. Den sista var den här. Min rp har förbättras desto mer jag spelat, Nu försöker jag ha så hög rp nivå som möjligt. När jag spelade för första gången var jag väldigt nervös för att helt enkelt tänka om att vara chef på något jobb men unive har alvarligt hjälpt mig att kunna hantera stress och till och med hjälpt mig till en bättre ledare som inte är nervös för att prata! Så vill så hemskt gärna komma in och bara börja rpa!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att inte luta mig mott vägen eller att typ sitta på en stol eller bara helt enkelt stå up och prata. Kunde ha dragit till piren och skita i att prata med min kompis och istället göra det på piren. men ibland har man otur i livet inte så mycket mer jag kan göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte göra den emoten när jag står nära en vägg! Skulle aldrig emote abusea eller göra någon sådant! Hoppas jag kan komma tillbaka mvh Benny Kenny!!

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Det var låst på marja lisas bilfirma där du först tog dig in genom en bugg där du satt ner på marken och på något vänster tog dig in.
Samma sam när du försökte ta dig ut, varför tänker du ens tanken att försöka ta dig in genom en animation, som inte på några vis är realistisk?

Det var låst på marja lisas bilfirma där du först tog dig in genom en bugg där du satt ner på marken och på något vänster tog dig in.
Samma sam när du försökte ta dig ut, varför tänker du ens tanken att försöka ta dig in genom en animation, som inte på några vis är realistisk?
Jag öppnade först med nyckeln för att jag jobbar där, tycker det är lite hårt straff då om det skulle hända så kommer det absolut inte uprepas!!

Senast ändrad:
+ varför skulle göra en sådan glitch när jag har nyckel till marjalisas och jobbar där!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka