Nekad Benny Kenny | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150415149/

Ditt Hex-ID: 11000010b55732d

Vad är din discord tagg? erikggg#8590

Vem var det som bannade dig? ~Nizze

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 47 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft samt Fail RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem tyckte nog antagligen att det lätt lite konstigt, Jag klantade nog mig lite med mitt rp men inte mycket kan jag säga, Dem tyckte att det var ett konstigt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och hade precis tradat min motorcykel mott en svartskåpbil och jag tänkte åka iväg men det var runt 3 personer, En av dem kände jag igen och hade pratat med honom sen innan. dem fråga om det fanns godis i bilen, Bara för att det var en skåpbil, Jag sa att det inte fanns något godis i skåpbilen men att jag skulle ändå till autoexperten och lämna några motordelar som låg på marken. Så jag kunde väll åka förbi en affär och köpa lite snacks, Dem hoppade in i bilen i framsättet och två fick sitta i bagaget. Sen i mitten av resan så ringer dem polis och jag frågar dem vad jag gjort?, Dem påstår då att jag har kidnappat dem när jag inte hade gjort det. Sen stannade polisen mig och vi pratde lite och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban pågrund av att det var ingen kidnappning det var bara dem som påstod det, Dem kanske uppfattade det som en kidnapping fast det ända jag tänkte var att skjusa dem till en affär. Skulle säga att det var dem som gjorde fel,

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var för fail rp men jag var rätt så ny och inte så erfaren, Andra var att jag råka prata när jag låg död fast den varade bara i en timme. Samma med den tredje bann en fast kommer inte ihåg vad jag hade blivit bannad för. Den sista var att jag hade spammat i twitter när det lagade för mig och efter en stund kom allt up direkt .Min rp har förbättras desto mer jag spelat, Nu försöker jag ha så hög rp nivå som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att skjusta dem och i stället åka raka vägen mott autoexperten, Kunde ha gjort så att dem inte skulle uppfatta det som en kidnapping som att byta bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skjusta folk i en svartskåpbil, Försöka få det till en högre rp nivå när dem sa att jag hade kidnappat dem.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka