Nekad Benny Kenny | Ban överklagan | Jon

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150415149/

Ditt Hex-ID: 11000010b55732d

Vad är din discord tagg? erikggg#8590

Vem var det som bannade dig? ~Kasper.

Hur lång tid var din ban? 6 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem tyckte att det blev lite för mycket när vi slogs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min jobb kollega var på piren och han var i en fight och han sa att jag skulle hjälpa honom, Han jag slogs med var en annan kollega som jag jobbade på auto experten, Vi brukar ha fighter för skojs skull. Några gånger har det hänt att han dödat mig, Vi slogs och jag råka få ett hårt slag i ansiktet och han dog. Sen blev jag bannad för rdm och lallare tycker att man sska behöva lyssna på hela historien innan man bannar nån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att det var en felaktig bann för att vi är kompisar/kollegor som ville ha en kompis fight. Det var en felaktig bann pågrund av att inget var med meningen och båda ville slåss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång blev jag bannad för fail rp men då var jag rätt så ny och inte lika erfaren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att inte hjälpa min kollega att slå han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att slåss mindre helst när det är nödvändigast.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka