Nekad Benny Kenny | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2007

Vad heter du på discord? erikggg#8590

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 9-14 16-02:00
Spelar varje dag!

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 3 och en halv månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Just nu ser jag servern bra med bra scripts support admins osv men ser mycket lallade oftast ickemedlemar som springer runt och lallar rdm och vdm ser också folk som pratar ooc ingame såklart medlemar som gör det men ovanligare jag ser när folk gör dessa mistag gör en /report inte alltid man får svar osv skulle vilja underlätta för andra staffs som får reports 24/7 så jag kan göra jobbet själv och kan också göra det direkt så det inte blir ett större problem

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli SV på Unive för att hålla servern så bra som den är och även bidra till att utveckla den och höja RP-nivån. Jag bryr mig verkligen om servern och vill kunna vara en större del av den genom att hålla koll så att folk sköter sig, och få bort lallare som inte har samma mål som mig, utan att de kanske vill förstöra på servern. Det som får mig att vilja bli SV är alltså för serverns bästa och dess utveckling.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som jag skrev ovan så skulle jag kunna bidra genom att minska mängden oseriösa folk och göra servern till sitt bästa. Jag skulle bidra till att nya spelare får att bra intryck av servern genom att vara en seriös förebild till dem. Och samtidigt hålla bra koll på oseriösa nya spelare.
Jag skulle även bidra till det bättre genom att SVbanna samt reporta till staff när folk stjäl mina tjänstebilar vilket är väldigt dåligt (jobbar inom sjukvården). Det bli konstigt när outbildade kör i tjänstebilar och det är alltid lallare som gör detta, som ska få en ban.

Varför ska just du bli servervakt? servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag är väldigt seriös i mitt RP och är en ganska erfaren spelare genom denna och andra servrar. Jag tycker även att Unive är den bästa servern jag spelat på P.G.A att det finns så många spelare, och så stor andel av dom är seriösa. Därför kommer jag spela här länge och därför bidra till serverns utveckling genom att var SV, under en längre tid.

Varför vill du bli servervakt? Ser många personer som gör fel på servern och kan inte alltid göra något åt det då staffs är upptagna med annat skulle därför vilja kunna ta hand om det själv så att små saker inte blir till större problem hattar också när det står onödiga bilar överalt så skulle vara skönt att kunna dv a dem.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Skulle säga ganska bra te.x hur man fryser spelare /freeze (id) 1timmes bannar dem /svban (id) anledning kickar dem /kick (id) /slay (id) dödar personen också små saker som /togglenamen/id för att altid se id eller namn eller /pm (id) för att skicka privat blocket twitter kan jag såklart med /ooc för att skicka till alla i ooc chatten

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Den första var för fail rp men jag var rätt så ny och inte så erfaren, Andra var att jag råka prata när jag låg död fast den varade bara i en timme. Samma med den tredje bann en fast kommer inte ihåg vad jag hade blivit bannad för. Den sista var att jag hade spammat i twitter när det lagade för mig och efter en stund kom allt up direkt .Min rp har förbättras desto mer jag spelat, Nu försöker jag ha så hög rp nivå som möjligt. Alla bans har blivit överklagade och godkända förutom 2 bans som var men det var för att dem Varade bara i 1 timme.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka