Accepterad Benny Johansson | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FUPPELITO

Aktiv Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
48
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168239433/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Praetorius

Vad är ditt discord namn? Fluppelainish#6367

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 1994

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Benny Johansson och är född 1994-07-07. föddes på en gård uppe i norrbotten flyttade sedan när han var 10 år till en stuga i dalarna som hade 2 badrum 3 sovrum, kök och vardagsrum, sen när han var 17 år flyttade han ner till staden Göteborg och först hade han svårt med dialekten men sen van han sig och då fick han jobb på postnord. På postnord fick han köra lådor från lagret så han kunde betala av hyran på sin lägenhet i Göteborg. Sen när han var 20 år flyttade han till Unive och är nu 27 år och bor nu i en liten lägenhet som är perfekt för Benny men han kände sig väldigt ensam så han ringde sig brorsa och sa det så nu bor dem tillsammans Benny och Pär. Dem känner bara vilken lättnad det är jämfört med gården dem bodde på när dem var små där dem då fick jobba som tokar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? tycker det är en väldig bra server och vill göra min RP så bra som möjligt och ha en roliga stund med vänner som spelar på Unive. Jag har flera vänner som spelar på Unive men dem försöker också bli medlemmar så hade varit roligt att bli medlem på en server som har så trevliga och snälla människor och väldigt bra RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive gör mig intresserad genom att jag spelade Gta online och sen så frågade jag min kompis vad han spela då sa han att han körde fivem på Unive och då provade jag och tyckte det var jättekul så har börjat köra mer och mer.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis Viggo som jag sa och då provade jag och tyckte det var jättekul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att är att ha sånt bra RP som möjligt och göra unive till en bättre server

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål ä att bli bättre på RP och då kanske få bättre jobb som bil mekaniker eller gäng medlem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka