Accepterad Benny Johansson | Ban Överklagan [GUZZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FUPPELITO

Aktiv Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168239433/

Ditt Hex-ID: 110000148003749

Vad är din discord tagg? FUPPE#9777

Vem var det som bannade dig? GUZZ

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-09 155120.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag och min Kompis (ZAFE som också blev bannad men sedan unbannad) retades med varandra sedan råka han köra in i min bil och då jag rpar som arg och ska sparka en gång på hans bil men hans bil har mycket ryck fart så han ska köra ifrån mig men råkar backa på mig. DÅ så försöker jag verkligen rpa med "aj" osv men sedan blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt det som jag skrev i förra frågan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga båda ock. Eftersom att jag ändå försökte rpa på det men tycker ändå inte jag rpade tillräckligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 8 tidigare bans men tyvärr kommer jag ej ihåg dem flesta men kom ihåg senaste för typ en och en halv månad sen då jag emote igenom en dörr för att se katalogen på Marja lisa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle kunnat rpa ännu mer än vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid rpa så mycket jag kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka