Accepterad Benny Brunsås | Whitelist ansökning [Tilda] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Brunsås

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198298369909/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Lindberg

Vad är ditt discord namn? Jeremy Rosstorp Luff#8644

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Erik Örtendahl och kommer från mellanöstern, jag växte upp med min mamma och pappa i Irak men fick flytta till Multistaden ensam i 12 års åldern för mina föräldrar kunde inte följa med. Jag har haft en en ganska svår uppväxt då mina föräldrar inte har haft mycket pengar. Min skolgång har varit väldigt svår eftersom jag inte skötte mig under skoltid och valde att spendera dagarna på torget istället för i skolan. Jag hittade alltid på massa dumheter och gjorde saker jag inte fick göra som t.ex drack och rökte. Vid 16-17 års åldern hamna jag i kriminaliteten och blandades in i narkotika brott och vapen brott. Men nu har jag vuxit ifrån dem dumheterna. Jag är egentligen en jätte snäll grabb och menar alltid bra. Jag vill alltid hjälpa och göra det bästa för mina nära och kära. Jag har ett stort intresse i bilar och spenderar det mesta av min fritid i min eller någon av mina kompisars bil. Jag vill ha ett bra liv med jobb, familj och vänner. Nu har jag ett jobb som bensintankare och vill fortsätta leva ett bra och lyckligt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket fritid som jag gärna hade spenderat på eran server så mig kommer ni se ofta inne. Jag har spelat mycket RP förut och kan det mesta om RP. Jag har koll på alla regler och skulle aldrig bryta dem. Om jag skulle få jobb som sjukvårdare kommer jag vara den som är inne oftast och är snabbast på plats. Jag kommer vara mogen och inte bete mig illa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill spela in mer i min karaktär och träffa nya vänner. Jag giller verkligen hur ni har det och skulle jätte gärna vilja bidra till erat samhälle. Jag vill vara en del av samhället och se till så att alla får hjälp när dem behöver det.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis spelade på denna server, och han tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har fortfarande saker kvar att lära mig inom RP och skulle mer än gärna lära mig det. Jag finner inte så mycket glädje i pengar på RP servrar något mer då jag har spelat på engelska servrar och tjänat mycket pengar, jag bytte därför till en svensk server för jag tror att alla RP scenarion kommer vara roligare. Jag vill bli en skicklig sjukvårdare som folk kan lita på.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka