Nekad Benny Brun | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benny Brun

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/wallahi123/

Vad är ditt namn i verkligheten? 11000011b2b9b08

Vad är ditt discord namn? Savilahti#9258

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Mohammed och är i 20års åldern, han kommer från Kongo med en mamma som är ryss och pappa som är arabisk. Ali har haft en tuff uppväxt med hårda slag från föräldrar och få vänner. Nu när Ali har flyttat in i stan och redan träffat en vän vid namn Mohammed Mardeli. Ali som person försöker dölja sitt förflutna och gammla minnen igenom att sätta på ett fake leénde. Han är ute efter att hitta vänner och ha kul, Alis intressen är att vakta centan och köra bilar. Han försöker även hitta jobb eller göra saker för andra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en server som väckt intresse för mig och tack vare servern så har jag blivit mer intresserad av just RP. Så varför inte försöka bli medlem och spela på servern på heltid och köra seriöst. Jag kommer bidra med roliga och spännande scener och ha kul och hjälpa servern att växa såklart!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har känt att jag har haft väldigt kul på Unive hittills och träffat roligt folk, så det vill jag gärna fortsätta med och spela mera seriöst och oftare.

Hur hittade du Unive? Såg några videos på youtube och tyckte det såg kul ut sen så har det bara fortsatt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra roliga saker med min karaktär, hitta nya vänner, och bara ha det allmänt kul! Och sprida glädje såklart!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet skulle väl vara att gå med i nån kriminell liga och jobba för dem samt ha riktigt kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så spelar jag endast på Unive!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Tillbaka