Accepterad Benny Brun | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benny Brun

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wallahi123/

Ditt Hex-ID: 11000011b2b9b08

Vad är din discord tagg? Savilahti#9258

Vem var det som bannade dig? Vet ej, har blivit bannad ifrån discord!

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vet inte anledning då jag inte har skrivit något i discorden eller gjort något fel, det jag tror att det kan vara är att min discord blev hackad och en scam-länk skickades ut till alla på min discord. Har ändrat lösenord och förhoppningsvis så händer det inte igen!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? PGA scam-länkar som skickats ut när min discord blev hackad!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Har börjat spela mycket på servern nu och så skulle jag läsa lite på discord-servern och såg att den inte var med bland grupper så jag försökte joina igen men det gick inte!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte den var felaktig då det skickades ut scam-länkar men som sagt så var det inte jag som gjorde det!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. på servern blev jag kickad idag pga att jag hade mask på Ikea, har fått ban pågrund av lall en gång vet inte riktigt varför ingen mer på discord. Men har börjat köra seriöst nu och älskar servern så ska försöka göra allting rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då jag inte har givit ut mitt lösenord till nån på discord. Men hålla mitt konto säkrare!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verifiera mail på discord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka