Nekad BENNY BHEO | Medlem ansökning (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias.123456

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? mbv9798

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Sundström och är 26 år gammal han är uppvuxen i Sverige och har en bror och två snälla föräldrar som bryr sig om honom. När han var yngre så hade han många vänner men har med tiden slutat hänga med de flesta, och letar nu nya vänner. Benny är en schyst kille som lyckats hålla sig ifrån det kriminella under sin uppväxt även fast det varit bråkat ibland. Han har ett stort intresse inom bilar då hans pappa var ägare för en bilfirma när Benny var yngre. Nu har han flyttat till staden Unive och för att testa på nya jobb och hitta nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en så rolig men seriöst RP nivå som möjligt. Jag tror att jag kommer kunna vara med att skapa många roliga upplevelser tillsammans med andra spelare på servern. Jag är ganska ny när det gäller RP men försöker lära mig så snabbt som möjligt eftersom jag tycker att det verkar väldigt kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara går in i ett scenario för att själv vinna. Det innebär att alla i scenariot ska ha lika stor chans att vinna och alla ska tycka det är kul. Om man t.ex har polisen efter sig så ska man t.ex inte bara köra iväg i 500km/h då det inte ger polisen någon chans i scenariot. Och man måste tänka på att poliserna också spelar på servern för att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. RDM betyder att man dödar någon utan anledning utan ett bakomliggande scenario vilket inte är okej. VDM är att man använder sitt fordon för att skada någon annan vilket aldrig är okej att göra. Powergaming är om man t.ex krockar i väldigt hög hastighet och sedan bara kör från platsen utan att rpa på krocken. Det kallas för powergaming. Meta gaming är när man tar information från till exempel discord och ger den informationen till sin karaktär ingame. Det är inte okej

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ganska ny inom RP men försöker lära mig så snabbt jag kan. Jag är taggad på lära mig nya saker och vill gärna kunna utveckla min RP.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ansökte tidigare idag och fick den nekad eftersom personen som nekade inte kunde hitta min discord tagg. Men jag är med i discord servern med exakt samma namn som jag skrivit i ansökningen. Om ni skulle kunna göra ett till försök så skulle det uppskattas enormt. Jag vet att man bara ska ansöka en gång per 24h men tänkte att eftersom jag blev nekad av sen sån här andledning där det måste blivit något fel så ville jag bara gör ett till försök och be väldigt snällt om ni skulle kunna kolla upp min tagg i discord. Det skulle vara otroligt schyst och skulle uppskattas så mycket!

@Spartan36 Han är med i discorden, jag känner honom men ser att han skrev lite fel med bokstäverna på sitt namn där. Han heter mvb9798 i discorden

Nekad. Skriv en mer utförlig ansökan, Ser bra ut men behöver mer att gå på! . Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka