Nekad Benneji | Medlem ansökning(k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benneji

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? prillan6992

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2000

Berätta om din karaktär. Det är en Man som är 24 år gammal och fyller i december den andre. Han är svensk med utländskt bakgrund från Chile och Libanon. Han har namnet Felix Bravo.

Han lever på kriminella aktiviteter samt jobbar på något litet ställe som stöd pengar. Han gillar att vara maskerad på grund av hans utseende, han gillar inte det för att han har väldigt dåligt självförtroende.

Han bor i en lägenhet men drömmer om att skaffa sig en lyxvilla på något fint berg med utsikt över havet. Lägenheten ordna han ifrån en barndomskompis som har gått bort (arv).

På fritiden gillar han att hitta på dumma saker som att råna butiker och sno pengar eller råna från någon. Slagsmål är han riktigt bra på eftersom han hade en tuff uppväxt i skolan i sitt hemland, han blev ofta mobbad av sitt utseende

Han har starka känslor för sin framtid om att inte bli hemlös och fattig så oftast tar han substanser eller dricker för att dämpa smärtorna men om han får det livet han velat sen han var barn så kommer han vara clean och fin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra dagliga rutiner och tänka på mina uppgifter så att andra spelares rp känsla ökar, som en statist typ.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela för att det är kul, alltså at man spelar så båda vinner på det. om jag tvingar min polare att spela då är det inte kul eller om jag och min polare rånar en bank så ska båda få vinst på det (lika mycket).

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte lokalisera poliserna. man får inte "komma ihåg" sin senaste död av någon så att det inte blir att Gustav dödade mig och i mitt nästa liv dödar jag honom. du får inta använda ditt fordon som ett vapen med mening, är det en olycka så är det så och då blidas en ny scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat mycket rp, jag tycker om att det är mer realistiskt en gta lobbyn. jag tycker allmänt om att prata med människor och spela med dem (komma över rens)

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? japp. på steam heter jag benjamin bbk, men på discord blev det benjamin.bbk så det är bara en punkt annars tror jag det inte är något mer om inte du vill veta något :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Kunde inga regler.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka