Accepterad benne77 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benne77

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? alex067832

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter benne lundgren och han är väldigt snäll och omtänktsam, han är bestämd också och rak på sak så folk kan missförstå han ibland. han växte upp i svergi med hans pappa mamma och bror där dom levde fattigt men nu är de nya tider. benne har mycket intressen av bilar och vill bli mekaniker så småning om. han är 23 år och vill bara väl

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll. rak på sak. smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har alltid varit intresserad av att både skruva och äga bilar, han gillar att modifiera dom så dom ser bra ut och går snabbt. i framtiden tänker benne ansöka om att bli mekaniker eller skruva i bilar och hjälpa folk så mycket som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag bidrar med seriöst och roligt RP, försöker alltid skapa bra scenarion och spela realistiskt. och så att det blir roligare för alla och så seriöst som möjlifgt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan låta motparten få bra RP också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, har ju som sagt sspelat rp i 4 år så man har ju varit med om mycket. så jag har lärt mig av mina misstag och lärt mig spela rp mer seriöst

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM metagaming powergaming combatlogg här har du dom

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trevlig, seriös och gillar att RP:a med andra.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka