Nekad Benne69 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne69

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? riktigapalle

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benjamin Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig, lojal, snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benjamin växte upp i en vanlig familj där det inte fanns mycket pengar över, men alltid verktyg i förrådet. Hans pappa körde lastbil och visade honom tidigt hur man byter däck och olja på bilen. Det var där intresset föddes. Redan i högstadiet visste han att han inte ville ha ett kontorsjobb han ville jobba med något praktiskt, något där han fick använda händerna och se tydliga resultat. Han valde fordonsprogrammet på gymnasiet och kände direkt att han hittat rätt. Under praktiken på en lokal verkstad lärde han sig inte bara teknik, utan också hur det är att möta kunder, jobba under press och samarbeta med andra i ett team. Det passade honom bra – han gillar struktur, men också variation i arbetsdagarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att spela seriöst RP och försöker alltid hålla mig i karaktär. Jag tycker det är viktigt att alla ska ha kul, så jag försöker spela på ett sätt som passar in med andra och inte förstöra för nån. Jag gillar att hitta på egna idéer till scenarier och utveckla min karaktär över tid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid försöker vinna själv i varje situation, utan att man vill att alla i scenariot ska ha lika kul. Man spelar inte för makt på Fivem RP. Jag vill att alla ska ha lika roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag var nybörjare på FiveM 2022, men nu har jag lärt mig av alla mina misstag och kan alla regler utan till.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, COMBATLOG, SUNTFÖRNUFT, POWERGAMING dessa regler är dom basic reglerna som jag minns från FiveM förr.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad
Anledning:
Nytt discord konto. Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka