Accepterad Benne6754 | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne6754

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Benne Svensson

Vad är ditt discord namn? Benne#4951

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Benne Larsen bor i ett väldigt fattigt område som ung. När han blev 15år så dog båda hans föräldrar i en olycka och då fick hans morfar ta över ansvaret för mig. När detta hände så fick jag lägga upp min egna vardag, alltså att jag fick göra vad jag ville. Detta slutade med att jag var ute många sena nätter och umgicks med fel folk. Jag Höll på och träffa dessa i typ 3 år men efter det så vände det för mig. Jag började ta tag i skolan och började undervisa i för yngre om vad som kan hända om man kommer med fel folk. Detta gick väldigt bra för mig och redan som 25 åring hade jag bra ställt ekonomiskt. Då började jag hålla på med bilar som är en barndomsdröm för mig. Detta har jag hållit på med nu i 5 år och här är vi nu. Jag reparerar bilar som 30 åring.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket bra stämning samt bra RP. Ska även försöka komma in på jobbbranchen och få ett bilmekaniker jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man som blir rånad även kan ta en förlust för att det ska bli bra RP. Som t.ex om jag blir rånad utan vapen och de riktar vapen mot mig, då måste jag uppträda som riktigt och göra så jag förlorar så det blir ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM = Vehicle Deathmatch. Detta är när man använder sitt fordon som ett vapen och de är strikt förbjudet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har varit medlem på unive i 1-2 år under inte sammanhängande tidsramar. Har fått en stor del erfarenhet av detta

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka