Nekad benne333 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benne333

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? twist

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Benjamin) består av en familj som växte upp i sitt hemland i Irak och flyttade till Sverige men hans pappa fick stanna kvar i Irak för att kriga eller försvara landet. Familjen hade bott där i 1 år nu och Benjamin var snart 15 år och hade inte bra betyg i skolan typ F i allt. Han bodde i ett utsatt område där mycket gäng och kriminella bor. Han kände några men inte många. Benjamin ville tjäna pengar (stora pengar) men visste inte hur. så han kontaktade hans kompis och fråga om han hade något jobb till Benjamin. Han hade ett jobb till Benjamin han skulle gå in i en lägenhet och den lägenheten tillhördes till en rik Mafia boss som hade stash av sina kilo av kokain. Benjamin skulle få in 5 kilo av kokain till sin kompis för att gå med i ett gäng. han klarade de och allt men mafia bossen vart boss till ett stort gäng så när han fick se att allt hans koka vart stulet så skicka han ut 10 springisar på att hitta vart den pojken är som hade stulit kokat. Han fick höra de så då låg han lågt och var var mest hemma eller med sitt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja jag kan bidra till serverns rp jag´har bra nivå rp nivå där jag har kört på många stader.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett scenario går inte alltid ut på att vinna de går ut på att spela som i värkligheten om du är i underläge är du i underläge du kan inte ta fram en pistol när 5 andra håller i ak47or till exempel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm= random death match de menas att man får inte gå och döda någon utan anledning vdm= man använder bil som vapen suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många städer och har hög nivå rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelar oftast som kriminel och är bra i gäng och har realistiskt rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läser av reglerna ifrån forumet under intervjun

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka