Nekad benne12 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benne12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Steam-ID: 76561199113919691

Ditt Hex-ID: 110000144c35ccb

Vad är din discord tagg? BJUSUFI#0001

Vem var det som bannade dig? akam p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare ~Akam-p.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var inte så seriös i min roleplay visste tyvär inte att man måste vara det men har lärt mig nu att man måste vara det skulle vara trevligt att börja spela på servern igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var på bilfirman och snackade med folk efter detta så tog jag och min kompis voi in till torget men innan det så gick vi till en affär för att handla mat och vatten. Sedan så åkte vi till torget hade roligt åkte runder med voi och skojade men sedan så avslutade vi våran åktur och pratade med olika folk som stod vid torget gick runder och frågade folk om deras bilar visste inte att jag då lallade runder medan jag gjorde det så gick jag och bytte kläder. Efter det så såg vi att polisen var där så jag ville kolla vad som hänt komihåg detta var min första dag så viste inte jag gjorde något fel men det gjorde jag och det står jag för men blir utkasttad från servern och det står att jag blivt bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban har lärt mig en läxa nu eftersom det gåt 8 dagar på min ban snart 9 dagar så tycker inte allls detta var fel men har ändrat på mig hur jag spelar roleplay nu och har en helt annan karaktär men det var synd att jag inte kunnat spela på länge eftersom jag köpte gta samma dag som jag blev bannad så varit lite tråkigt senaste dagarna men lärt mig en läxa och kommer inte göra om mig tack om ni förstår mig!!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara spelat efter reglerna och inte haft så roligt at jag tappade min karaktär men det kommer inte hända igen och inte gåt till folk och frågat så många frågor var fortfarande trevlig i rösten men det kanske inte alla tyckte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag att spela efter reglerna och inte prata så mycket med andra om deras bilar. skulle jag fåt göra om det och en till chans skulle det få vara jätte schyst mvh benjamin

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka