Nekad Benne1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? bennebrun

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benjie kabdulli. Benjie är född 2000-01-23 och är 24år gammal. Benjie är född i Madagaskar flyttade in i unive med sin familj för 5 år sedan. Benjies pappa kommer också ifrån Madagaskar. hans pappa är 60år gammal. Benjamin är en kreativ kille som gillar göra nya saker, men även rätt inpulsiv när det gäller att någon förolämpar nån nära han, hans intr'ssen är fotboll och han är grym i det, även hans kompisar har spelat fotboll men de har vänt sig in mot det kriminella och dem försöker få med Benjie på detta och han funderar på detta mer och mer eftersom han märker att hans kompsiar gör pengar väldigt snabbt och feta märkeskläder. Han bestulate att följa med hans vänner ut en kväll för o träffa kunder och han fastnade för det direkt och så började det för Benjie 24 år gammal in i det kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp eftersom har 1900 timmar på kriminell rp redan har spelar på unive tidigare och fet hur folk och scenarion fungerar här, jag kommer bidra med bra social rp och inte powergaming 2 då jag spelar för båda parternas skull att båda ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte ska bry dig om att förlora dina vapen eller rån osv, att båda ska ha roligt i sin rp, det är väldigt viktigt enligt mig för annars får man ingen känsla i sjävla rpandet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA, vdma att du dödar någon med ett fordon, suntförnuft att du ska rpa som du hade gjort irl typ inte göra fuckt up grejer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja nästan 2k timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt bara att jag kommer bidra med bra rp

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning och motpartens vinst i ett scenario.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka