Nekad benne1.1 | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benne1.1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? exo1.1

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Berätta om din karaktär. jag är en 14 årig kille som kan ta rp seriöst o på hög nivå, jag har under lång tid jobbat inom polis branschen på andra servrar och vet hur mestadels går till, jag kan ungefär allt man behöver veta om rp livet och jag kan hantera situationer ordentligt. mitt intresse är polis och att rp,a normalt och exempelvis sälja bilar o lite annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? till servern kan jag bidra med god och bra rp och göra mitt bästa för att utveckla mina förmågor sedan av de göra bra på servern o börja jobba och hålla staden säker om de slutar med att jag väljer polis livet. jag kan dels bidra me att hjälpa folk i servern och hålla rp,n aktiv med att dels ha öppet i butiker som folk ofta använder. visst de är saker som är annorlunda här jämfört me de andra ställen jag varit på men de är sådant jag lär mig snabbt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte är sjlvisk och ger chans till dom eller hen andra man befinner sig i ett scenario med och liksom ger dom chans att också vinna

Hur hittade du Unive? bara vetat om servern ett tag ville ge den en chans

Utveckla frågan: Berätta om din karaktär, så att du verkligen får med alla punkter man ska ha med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka