Accepterad Benne06 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne06

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Andersson

Vad är ditt discord namn? Benne#3290

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung kille från Sverige som gillar at hänga med sina kompisar han är en kille som hatar att jobba han gillar att tjäna pengar på alla sätt och han gillar mest att åka runt i bilar och att vara med sina kompisar han äger massor av billar för hans största intresse är att köpa och att sälja bilar han jobbar bara för att få pengar han har inget dröm jobb eller nått sånt han har tänkt på att gå med i gäng men han kommer inte göra det för han vill inte vara kriminell. Hans barkund var ganska lätt ingen var taskig mot honom eller nåt han har många vänner men han hade många vänner men var en mobbare vis sidan han kunde va snäll en dag andra snäll och det var svårt för han att läsa och lära sig i skolan så han börja kolla på Youtube på billar och fick intresse direkt och han älskar billar mer än allt. Så när han blev stor börja han gå till skroten för att göra fula billar fina billar för att sedan sälja dom för mycket pengar och sen köpte dyra och snabba bilar sen sålde dom för att sedan köpa snabbare och dyrare och han får mycket pengar för det. Hans favorit bil är en RS6 och han äger en RS6 och han vill fortsätta med att sälja bilar en sak som han vil göra är att starta ett eget företag av billar för att kunna sälja bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är mogen och har rp:at förut. Jag har seriös rp och lär mig väldigt fort och är inte blyg inom rp. Jag har många mål och mycket jag vill få fram. Jag har varit whitelist förut och det är sjukt roligt. Jag vill även kunna skaffa ett socialt jobb för att utveckla mig rp. Jag vill ha tillgång till alla förmåner i discord för att lägga ut bilder på discord. träffa vänner på twitter, sälja bilar på blocket och mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. Man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda parterna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Hur hittade du Unive? många av mina vänner tipsade om den

vidare till muntlig intervju , du har 48 timmar på dig att ta den annars blir du automatiskt nekad. Lycka til!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka