Nekad Benne06 | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne06

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203184931/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a157123

Vad är din discord tagg? benne3290

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-09 005738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? antagligen för att det ser ut som jag körde över folk med min bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på ett överfallslarm och när kommer dit så är det då Massa kriminella runt omkring och sen så backar jag då min bil ungefär en halv meter och då på staffens skärm Ser det tydligen ut som jag kör över folk Jag har jättedåligt internet så jag låg ungefär på 900 ping och 14 i pl på Min på skärm så backade jag en halvmeter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna felaktig på grund av att jag laggar jättemycket och på grund av det så på min skärm så backar jag en halvmeter och på Staffans skärm så körde jag på folk men på min skärm backade jag en halvmeter jag liksom nudda s och jag kan liksom inte hjälpa att jag har jättedåligt internet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag har lärt mig av mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte vad jag kunde gjort annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte riktigt vad jag kan lära mig av dåligt internet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka