Nekad Benne00 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne00

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118621492/

Ditt Hex-ID: 1100001450b1b34

Vad är din discord tagg? SVENSSON#9869

Vem var det som bannade dig? Abi

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: krim utan kirm, skjuter med en glock på securitas Går ut om: 2 dagar 23 timmar 52 minuter Placerad av: Abi

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt med ett skott utan att jag är kriminell

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag ville testa hur det var att sjuta ett vapen för att jag har inte testat det innan och jag vill bli krim så vill veta hur det är

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte en felaktig bann

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är lite cop bait och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte sjuta och vänta tills jag blir krim

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska sjuta utan att vara krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tycker du ska sitta av din ban lite mer iallafall innan jag funderar på att unbanna dig eftersom du tog upp och ner den massa gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka